7
Vi er altid klar til at hjælpe Professionel rådgivning Udkørende serviceteam

Beskadigelse & bortkomst

Beskadigelse & bortkomst

Hvad gør jeg!!
Er du uheldig at modtage en pakke, der er beskadiget, skal du hurtigst muligt gøre PostNord, GLS eller fragtmanden opmærksom på problemet. Bærer emballagen tegn på skade, når du modtager den, kan du åbne pakken i overværelse af fragtmanden.

Kvitterer du for modtagelsen, er det det samme som at sige, at varen er i orden.
Finder du først skaden, efter at du har åbnet pakken, uden at emballagen bar tegn på skade, skal du henvende dig til transportøren : GLS, Postnord eller fragtcentral.


Som kunde kan du aldrig komme til at hæfte for varer, som er bortkommet under transport.



TILBAGE
Åbningstider:
Mandag til torsdag: 9.00 - 16.00
Fredag: 9.00 - 14.00
Lørdag, søndag og
helligdage: Lukket
Hurtige genveje
Salgs- & leveringsbetingelser
Sitemap
Kunde login
Kundeservice
Hedestoker ApS
Hunnerupvej 3, 6920 Videbæk
E-mail: salg@hedestoker.dk
Cvr. nr: 34 60 73 70